מפגש פסגה אזורי בישראל: מנהיגי יוון וקפריסין יגיעו לבאר שבע

    איתי גדסי No Comments on מפגש פסגה אזורי בישראל: מנהיגי יוון וקפריסין יגיעו לבאר שבע

    המפגש פסגה ייערך בסימן, חדשנות וסייבר, המהלכו יוצגו פיתוחים ישראליים. המנהיגים ידונו על הנחת צינור הגז מישראל לאירופה

    הפסגה האחרונה בקפריסין צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים מחר (חמישי) את מפגש הפסגה החמישי של השותפות הטרילטרלית: ישראל-יוון-קפריסין.

    ראש הממשלה נתניהו יארח בפסגה את נשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס וראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס במערך הסייבר הלאומי בבאר שבע ובפארק קרסו למדע. הפסגה תעמוד בסימן סייבר וחדשנות.

    המנהיגים צפויים לדון בסוגיות אסטרטגיות אזוריות ביניהן התוכנית להנחת צינור הגז מישראל לאירופה ובשיתופי פעולה נוספים בין המדינות. כמו כן, יתקיימו פגישות בילטרליות בין המנהיגים ויחתמו הסכמים בתחום הגנת הסייבר, בנושאי חלל אזרחיים ובשת״פ מטאורולוגי וכן ימסרו הצהרות משותפות לתקשורת.

    המנהיגים ייערכו סיור במערך הסייבר הלאומי ובתערוכת חדשנות בה יציגו חברות ישראליות. בפסגה ישתתפו סטארטפיסטים מיוון וקפריסין שלקחו חלק בקורס חדשנות בישראל שיזם רה״מ נתניהו בפסגה הקודמת.

    דברי רה"מ נתניהו הבוקר בוועידת ישראל לעסקים של 'גלובס': "מחר אקיים שוב את מפגש הפסגה השנתי שלנו עם יוון וקפריסין. אנחנו רוצים להניח צינור גז מישראל, קפריסין, כריתים, יוון, איטליה ואירופה. זה הופך את ישראל לגורם בתחום האנרגיה העולמי ולפי כל הסימנים זה יכול לרוץ קדימה. הדבר הזה כמובן מעצים את היכולת המדינית שלנו, שבאותה מידה כמובן מעצימה גם את הכלכלה והצבא, שהרי הדברים קשורים זה בזה."

    ראש הממשלה נתניהו ורעייתו יארחו היום (רביעי) לארוחת ערב את נשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס ורעייתו ואת ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס ורעייתו.



    0 תגובות